Reisverslag van 3 dagen

Chateaudun - Charroux
962 km

Dag 7: Chateaudun - Tours 115km (totaal 786km)

Deze dag hadden we de wind mee. We werden als het ware naar Tours geblazen. Ook veel zon gehad. Franklin heeft nog steeds veel last van zijn zitvlak. Op het einde van de dag zijn we naar de VVV gegaan en na 20 belletjes eindelijk een kamertje gevonden waar we dan met z'n 3-en konden geslapen. Uiteraard ook de kathedraal van Tours bezocht.

Dag 8: Tours - St. Cyr 98km (totaal 884km)

Deze dag wilden we eigenlijk naar Poitiers, maar door een spaakbreuk aan de fiets van Ad waren we genoodzaakt om een fietsenmaker te zoeken. We zijn geëindigd in St. Cyr op een 4-sterren camping. Het restaurant was gesloten dus eten werd moeilijk. Na wat navraag gedaan te hebben mochten we toch nog eten omdat er een kinderfeestje was. Zeer mooie omgeving met een prachtig meer.

Dag 9: St Cyr - Charroux 78km (totaal 962km)

Door dreigende regenbuien zijn we deze dag eerder gestopt. We zijn om ca. 14.30 uur bij een hotel aangekomen, maar deze was tot 17.30 uur gesloten. We besloten om te wachten. Helaas was na 18.30 uur nog niemand aanwezig. We hadden het kunnen weten: Een Engelse eigenaar in Frankrijk, dit kan noooooit goedgaan! Afijn, maar doorgereden naar Charroux en er maar het beste van hopen. Gelukkig meteen een hotel gevonden. We waren om 19.30 uur pas op het hotel. Dus eten en naar bed. Niet echt een fijne afsluiting van een fietsdag.